iWalk2.0 kasutamise meelespea

Mõned näpunäited käed vaba kargu turvaliseks kasutamiseks:

  • Karku õpetab kasutama seda välja rentiv füsioterapeut
  • Ole iWalki kasutades sama ettevaatlik ja tähelepanelik kui tavakarkudega
  • Kasuta karku pükste peal, mitte paljal nahal
  • Karku on parim jalga panna seistes
  • Aseta põlv kargu pehmele pinnale, võimalikult ette, nii et reis toetaks vastu tugirihma
  • Seistes lükka reis maksimaalselt vastu karku ja seejärel kinnita rihmad ümber reie, põlve ja sääre. Kontrolli, kas toed reie ümber on kinni. Vajadusel muuda asendit hallidest kinnitustest 
  • Enne liikuma hakkamist veendu, et kõik rihmad ja kinnitused on tugevalt kinni – kark ei tohiks jala otsas “loksuda”
  • Pikemalt karku kasutades pinguta vajadusel rihmasid ka jooksvalt
  • Soovitame kasutada liikudes kargu käepidet – nii saad aidata karku edasi tõsta
  • Kargu tald nakkub kuivade pindadega – väldi märjal siledal põrandal kõndimist
  • Treppidel käi ühe astme kaupa ning hoia alati käsipuust, selle puudumisel toeta vastu seina. Vajadusel võib trepist alla tulla ka selg ees.
  • Trepist üles minnes liigu terve jalg ees, alla tulles vigastatud jalg ees
  • Vajadusel võid karguga liikuda treppidel külg ees, kuid veendu, et kogu kargu tald on astmel
  • Liigu pigem aeglaselt ning proovi teha võrdseid samme
iWalk2.0 käed vaba kark

Võta aega ning vaata üle ka inglisekeelne õppevideo

Edukat paranemist! 🙂